2012. november 28., szerda

Hosszú kabát akár alkalomra is - Jelenlegi ára: 4 900 Ft

Tökéletes állapotban adná el egyik legkedvencebb kabátomat, sajnos kihíztam. Én alkalomra használtam. Nagyon jó fazonú, szűkített derekú, isteni alakot csinál. Átmenetinek írtam, de ha S-s méretű vagy és alá veszel egy pulóvert akkor télen tökéletes, ha M-es méretű vagy akkor inkább őszre ajánlom, bár én karácsonykor mentem benne egy partira és nem fáztam és alá sem voltam benne öltözve. Mondanom sem kell az eredeti ára 15 körül volt, mert elég minőségi darab. Kérésre mérek, mert nem otthoról rakom fel az aukciót így nem tudok pontos méreteket. a posta saccolt. Ha valakit érdekel bármelyik ruhám, hogy milyen felvéve, akkor felveszem és lefényképezem úgy, persze ha bele tudom magam tuszkolni : ). Csak minőségi és jó ruhákat rakok fel, mert tudom, hogy trágyát nem lehet eladni.
Alkudni lehet írj egy árat megbeszéljük.


Jelenlegi ára: 4 900 Ft

Az aukció vége: 2012-12-17 10:10
. Hosszú kabát akár alkalomra is - Jelenlegi ára: 4 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése